Získat nabídku

Komunikace podporující obchod

Možná to znáte... Váš tým má manuál pro korporátní komunikaci, strategii pro kampaně, možná dokonce i šablony pro určité typy komunikace. A přesto jste pravděpodobně už zažili situaci, kdy nic z toho automaticky neznamená jasnou cestu k fungující komunikaci. 
Jsme to od toho, abychom propojili náš letitý analytický přístup, orientaci na měřitelný výsledek a znalost komunikace pro podporu Vašich obchodních výsledků.

Komunikace je základním pilířem, na kterém stojí profitabilní obchod. Správně nastavená komunikace může podstatně zlepšit obchodní výsledky. Vyvážený komunikační mix, kdy je dostatek prostoru věnován i oblastem jako feedback od zákazníků nebo jejich podpora a servis je funkční cestou podporující dlouhodobě úspěšný obchodní výsledek. 

Představte si, že existuje spojení kreativního přístupu, respektu k pravidlům komunikace, vášně pro funkční design a komunikaci a pragmatického pohledu zaměřeného na měřitelnost výsledků a citlivé vnímání zpětné vazby na výsledky dosavadních aktivit. Právě takto přistupujeme ke komunikaci při spolupráci s našimi klienty.

Weby a mobilní aplikace

Komunikace se zákazníky se odehrává stále víc v online prostředí. Význam kvalitních webů a intuitivních mobilních aplikací je tedy klíčový. Dokážeme stavět na silných a léty ověřených základech. Základech doplněných inovativním zapojením rozšířené a virtuální reality, profilací podpořenou strojovým učením a efektivní komunikací využívající ty nejlepší z možností generativní umělé inteligence (AI).

Komunikace v prostředí social media

Cože?! Zase nová pravidla, možnosti cílení, reklamní formáty i doporučení pro to, co zrovna teď nejlépe funguje? Kolikrát jsme tuto větu ve spojení s dynamicky se měnícím prostředím sociálních médií slyšeli byť jen za poslední rok. Kolikrát jsme slyšeli otázky jako: "Vážně mám i já se svým produktem využívat TikTok?". Víme, že to není snadné. Víme jaké úsilí a kolik prostředků i energie věnujeme tomu, abychom věděli nejen co funguje dnes, ale dokázali predikovat co bude funkční zítra. Bez generalizování, s individuálním přístupem ke každému klientovi, ke každému produktu, ke každému médiu.

Tam, kde jsou Vaši zákazníci "doma"

Vždy se snažíme podpořit, abyste byli svým zákazníkům nablízku. V online prostředí, na ulici i v obchodě. Vždyť například in-store komunikace otevírá dveře k bezprostřední interakci se zákazníky, což je neocenitelné pro osobní prodej a získání okamžité zpětné vazby. Ve světě retailu je klíčové poskytnout zákazníkům potřebné informace přímo na místě, což jim pomáhá v informovaném rozhodování a zvyšuje pravděpodobnost nákupu. Mimo krátkých jednoduchých sdělení se orientujeme na vytváření poutavé zákaznické zkušenosti.

Budování a zvýšení síly brandu

Značka je jako ten neuchopitelný kouzelný prach, který dodá vašemu podnikání ten správný šmrnc. I když se na ni nedá sáhnout, její síla je neoddiskutovatelná. Je to neviditelný, ale silný magnet, který přitahuje zákazníky k vašim produktům a službám.Ve světě, kde je vše hmatatelné a kvantifikovatelné, značka se vznáší nad vším s grácií nehmotného ducha, přinášejícího význam a hodnotu do vašeho podnikání. Ačkoli ji nemůžete držet ve svých rukou, můžete cítit její dopad v každé interakci se zákazníkem a v každém úspěšném prodeji.

Proč řešit otázky týkající se komunikace s AVB Group?

Možná Vás to překvapí. Ale jedním z důvodů proč řešit komunikaci právě s námi je to, že nejsme typičtí marketéři. Historicky jsme byli vždy silní v tom, u čeho bylo jasné zda to funguje nebo ne. Pragmatismus, orientace na funkční výsledek a vášeň pro data je i v této oblasti naší silnou stránkou. Nepotřebujeme zhmotňovat své kreativní ego a stavět si pomníčky, o kterých si pak stejně povídají jen marketéři mezi sebou. 
Hledáme cesty k výsledku, rozumíme tomu, že investovaná koruna má přinést pět dalších, jsme zvyklí skládat účty. A protože jsme od základu realizátoři, co navrhujeme, to dokážeme dotáhnout do konce. Ať už je cesta snadná a přímá nebo plná nečekaných zatáček a rozcestí.
crossmenu